Monday, August 16, 2010

Day 9: My B-day

Another year started for me. My 27th birthday: not quite as I expected, it was BETTER, without any doubt unforgettable. My family and friends made sure I had a great time.


I avoided temptations of having a break of running and I went in the morning!

Every August 16TH is a good opportunity for me to rethink in what I’ve done in my life and what I want to do. It is funny how I can be the greatest entertainer in everyone else’s birthdays, except mine. Actually I didn’t realize that until some at work told me that… weird…

Where I was years ago?

2004 & 2005: Hermosillo, Sonora, Mexico

2006: Boston, USA

2007: Santiago de Compostela, Spain

2008: Scottsdale, AZ

2009: Cd. Obregón, Sonora, México

2010: HERE

2011: ???

I’ve always wanted to spend my birthday in London or camping in Sedona; someday….

Nevertheless, today’s advice is to do not forget that some things happen for a reason and there some things that you can’t control and we should not worry about those. Find a way to express your emotions without affecting other people, don’t do anything for revenge or anger, believe me you’ll regret it when you are ok. Words can fly with the wind, but those words’s effect to a person will stay forever.

It just take one thing, one single simple thing to lose what you have, one bad thing can diminish all your good actions. That’s human’s mind, the single bad thing stands over all the good ones. No one said this life is fair. That’s why we should try to do our best every day. No matter what, never give up!

Today’s results:
Park (Chaparral Park again)
2 laps = 2 miles
Running time: 10 minutes




Día 9: Mi cumple

Otro año comenzó para mí. Mi cumpleaños 27: no como yo lo espera, fue mejor, sin lugar a dudas seria inolvidable. Mi familia y mis amigos se aseguraron que me la pasara muy bien.

Evite tentaciones de que me tomara un descanso y fue a correr en la mañana

Cada 16 de agosto es una Buena oportunidad para mí para revaluar lo que he hecho en mi vida y lo que quiero hacer. Es chistoso como puedo ser muy buena celebrando los cumpleaños de todos los demás, excepto el mío. De hecho no me había dado cuenta hasta que alguien en el trabajo me dijo… extraño…

¿Dónde estaba hace años?

2004 & 2005: Hermosillo, Sonora, México

2006: Boston, USA

2007: Santiago de Compostela, España

2008: Scottsdale, AZ

2009: Cd. Obregón, Sonora, México

2010: AQUI

2011: ???
Siempre he querido pasar mi cumpleaños en Londres o acampando en Sedona…algún día..

El consejo de hoy es de no olvidar que algunas pasan por alguna razón y que hay algunas cosas que no podemos control, y no debemos de preocuparnos por ellas. Encuentra la manera de expresar tus emociones sin afectar a otra gente, no hagas nada por venganza o por enojo, créeme después te arrepentirás cuando ya estés bien. Las palabras se las lleva el viento, pero el efecto de esas palabras en la persona se queda por siempre.

Solo toma una cosa, una simple cosa para perder lo que tienes, una cosa mala que hagas puede echar a perder las cosas buenas. Así es la mente del ser humano, una simple cosa mala resalta sobre todas las cosas buenas que se han hecho. Nadie dijo que esta vida era justa, por eso debemos de hacer lo mejor todos los días, sin importar nada, nunca te rindas!

Resultados de hoy:

Parque Chaparral de Nuevo:

2 vueltas = 2 millas

Tiempo corrido: 10 minutos

Ofe

No comments:

Post a Comment